22 feb. 2009

Förälskelser på MAX och melodifestivalen

Idag har jag varit hos Desiree almost hela dagen. Hennes föräldrar - Ingvor och Pluto - kom dit och vi fikade en välsmakande kladdkaka samt hjälptes vi alla gott åt att hänga upp hennes nya taklampa i hallen. Efter detta for vi på MAX och jag är nog förälskad för första gången på väldigt länge. Efter MAX for vi hem till Desiree igen och laddade för melodifestivalen. (Som var ganska dålig, som vanligt - fast petra mede var riktigt kul kul kul) hihi fnizz . Jag höll på BWO och Sofia

Nu är jag hem igen och skall plugga lite innan jag lägger mig för sängen. Det har snöat ute och det var halt men trots det gjorde jag världens snyggaste fickparkering , så snygg att den förtjänar ett eget tv-program

Imorgon ska jag till MAX igen
Denky Dänk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar