27 jan. 2009

Idag begav jag mig ner till universitetet by feet och hade föreläsning. Planen var attt jag skulle gå härifrån så jag kom fram typ.. 20 min innan så man fick plats.. Men jag gick lite för tidigt och kom fram över en timme tidigare... Fick sitta där och rulla tummarna och se mobbad ut när alla andra kom i tid.. Jag hälsade på några nya i klassen också.. Jag stod där och tittade på dem på avstånd och tog mod till mig och gick fram och hälsade.. Den ena sa "ja ja gär itne bra på varken ansikten eller namn"... Hoppas hon kommer ihåg mig i morgon.

Jag fick mig två glada överaskningar på ksolan. Först såg jag anniepannie, blev helt paff av att hon var där.. Sen knackar en person mig p åaxeln - och vem är det om inte min allra egnaste bästisLisa?! Oj oj, gissa vem som blev glad som en mus. Lisa är så snäll så hon ska förse mig med lite böcker till juridikkursen.

På religionen pratade vi om olika dimensioner av religion och om officiell och inofficiell religion. Samt om sekter - vad som definierar en sekt.
Det var intressant


nu sover samboanton. Han sitter i sängen med datorn på magen, musik i hörlurarna och sover.


Denky Dänk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar