9 dec. 2008

Okej okej, jag erkänner. jag är egentligen Fru Pepparkaka. Busted. Jag har härmed klivit ut ur pepparkakshuset i mitt sanna jag. En medelålders pepparkaka som är lagom bränd på sina ställen och vars glasyr börjat smula sönder. En helt vanlig med ack så god pepparkaka.
Smaka någon?

Jag har haft en dag i lugnets tecken. Jag och Samboanton åkte och storhandlade för dryga stora pengen på stoa marknaden. Jag tappade bort min bil för 5e gången den här veckan. Jag börjar bli trött på stora parkeingar och gör allt för att undvika dem. Tyvärr lyckas jag inte så där jättebra eftersom jag skulle tappa bort bilen som den så stod här ute vid gatan. Jävla bilar och parkeringar. Jag ska köpa en as-stor snorgul bil så den syns på flera mils avstånd. Så stor och gul så man får huvudvärk av den, så stor och gul ska den vara. Nu vet ni.


Denky Dänk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar