13 dec. 2008

Nu blir det officiellt, min amaryllis i fönstret heter från och med denna stund Klara-Bella Thörnqvist.

Jag älskar Sarit Hadad. Hon är liksom så bra. Så väldigt bra. Nästan i klass med Ofra Haza.

Jag har hittat en kurs i hebreiska på internet.. så nu kan jag säga:
Slikha, ata mevin hivrit? och på det svarar man Ken, ani mevin ktzat hivrit
Är på god väg att lära mig flytande hebreiska nu.


Finaste språken-lista
  1. Hebreiska
  2. Ryska
  3. Polska
  4. Holländska
  5. Norska
Så är det.. vet inte om den stämmer men det är ju iaf en lista. Här kommer min innelista:
  1. Idolkevin - För han är sååå himla rätt nu, ah gud alltså, tjipp
  2. Stuprörsjeans med hög midja - aaaah gud för det framhäver baken och man ser lång och slank ut aaah gud asså tjipp
  3. julafton - aaah gud detä r åsåå himla inne att fira jul nu, typ i december aaaah guuud asså tjipp
jag är bara trött

Min mobil är dålig. Den dör jätte snabbt och ofta. Dåligt batteri. Jag ska döda den.

Jag tänkte att jag ska vara uppe hela natten bara för att jag kan. Är inte det bra? Tänkte jag skulle vara med om det som Anton alltid pratar så gott om att vara uppe på nätterna.. Får se om det händer något häpnadsväckande som gör det värt att ha stannat uppe.. Hittills har deti nte hänt något.. Åt en macka nyss.. det var väl det bästa som hänt hittills.

Så är det

Denky Dänk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar