3 dec. 2008

En riktig story

Det cirkulerar bilder på mig på internet. Vad ni än hör och ser så är det fel, här kommer den riktiga storyn bakom bilderna (som är manipulerade).
Jag sitter lugnt och fridfullt på toaletten på jobbet och utför mina behov. Jag torkar mig därbak som man alltid gör. Jag tar upp papperet för att titta på om det är "smuts" på. Just i det ögonblicket rycks dörren upp och där trängs flertalet socialsekreterare och tar kort på mig. De skrattar hysteriskt under hela attacken och slår snabbt som attan igen dörren efter sig. Jag lämnas förvånad i ett dunkel av ovisshet och känner hur mina kinder generat blossas upp när det går upp för mig at tdet såg ut som jag gjorde något helt annat än oskyldigt bajsande. Jag sitter där och blottar mig för hela arbetskåren och snart hela världen.
och detta är sanningen. Det enda behovet som tillfredsställdes där var bajset. Lovar. Efter detta har jag mötts av fnitter i sosse-korridoren. jag förstår det som att dom utförde någon slags "utrota praktikanten från jordens yta så långsamt som möljlit"-aktion som hämns för mitt tidigare inlägg. De tog kopplingen mellan sossetanter och hästar och djur väldigt personligt.


"Det cirkulerar bilder på mig på internet. Vad ni än hör och ser så är det fel, här är den riktiga storyn."
Men positivt ändå, för snart är jag det jag alltid drömt om att vara - känd.

Denky Dänk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar