14 feb. 2009

YO

Ja, jag tänkte blogga lite.. Men om vad? Om fredag den 13e? Nej, tror nog det finns tillräckligt med piss-inlägg om den piss-dagen, så det behövs inte ett piss-inlägg till.

Jag är nyss hemkommen från martina. Vi har hängt där och spelat spel och umgåtts. Jag testade de nya Solchipsen med gräddfil och havssalt.. mums.. Sen hade Elin bakat MYCKET goda muffins. Som var mer en smet än muffins, men det spelar ingen roll - för goda var dem..

Idag har jag också pluggat på min hemtenta, det har gått ganska bra. Sen gick jag hem till Micke för at luncha, och träffade en katt. Så jag har haft en allergisk reaktion hela dagen. Gått och baddat ansiktet inne på toan för jämnan, varvat med ihärdiga snytningar. En dag i mrogon också, melodifestivalen. Jippi yo.

HIHI

Fniss


(utan Z)

Denky Dänk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar