28 feb. 2009

Frierier och brunch

Idag har jag inte varit hemma nåt alls. Var i skolan från morgon till eftermiddag. Vi gick igenom hela sociallagen och det var KUL! Jag tycker mycket om lagar och juridik.

Efter det gick jag till Martina och Desiree och drack kaffe. Sen lyssnade vi på melodifestivalslåtarna inför imorgon. `KASST KASST OCH SÅNT.

Efter det for jag, Niklas, Martina och Maja hem till Jenny. Som bor i Växjös finaste lägenhet. Vi mastig mat som hon lagat och efter det satt vi i Växjös skönaste soffa och slappade. Vi pratade om det ultimataste sättet att fria på. Tjejerna ratade mina förslag som var att sätta in en förfrågan i tidningen, ställa sig i direktsändning på eurovision och fria i tvn, ta tag i micen på ica och fråga ut det i hela butiken.. hm.. jag får fundera vidare helt enkelt.

Efter det skrapade vi rutorna (det har snöat igen, bajs), planerade morgondagen (idag nu efter 00) och planerade söndag (imorgon nu efter 00)

Så är det.

Vi ska till Börjes i morgon och sen melodifestivalen och sen Sivans - för första gången sen oktober eller nåt. Sen brunch på söndag tillsammans.

YO YO YO


Denky Dänk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar