20 feb. 2009

Det är natten till den 20e februari och jag kom på att jag inte har bloggat på länge. Jag skyller på hemtentan som jag lämnat in för någon dag sedan. Den var rolig att skriva och jag blev besviken på att det fanns ett maximum sidantal.

De senaste dagarna har jag legat för döden igen, kan man säga. Med snor som kan liknas vid gummi och med hosta som mer rosslar som åska. Lite feber på det och där har ni mig.

Jag har pluggat lite hebreiska idag, men jag förstår inte allt, så måste sätta mig ner på redigt med det.. Eller öppna ryskaboken och plugga sånt jag fattar.. Men hebreiska är roligare att prata.. fast ryska är roligt att prata på sitt sätt.. men hebreiska är råare på nåt sätt.. men ryska är ju ryska...

eh


Har återupptäckt Agnetha FÄltskog i dagarna.




Denky Dänk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar