6 jan. 2009

Tjorven

jag har tittat på tjorven idag på morgonen och upptäckte hur mycket jag hatar alla karaktärer. Melker tycker man om.. Men tjorven är ju så empatilös och jävla jobbig så JAG TROR JAG SMÄLLER AV. och Stina ska man itne ens prata om. Och Pelle är ju helt blåst i huvudet och Malin gör nog världshistoriens sämsta skådespelarinsats.

Men ändå tycker man om det. är det för att det är genuint supertråkigt och tillhör ens barndom? Eller är det för att det kanske är bra?

Jag vet inte, tror det beror på att det är genuint supertråkigt. Astrid Lindgren är överskattad till tusen.

Denky Dänk

2 kommentarer:

  1. Men en gayig liten björn i magtröja funkar bra? ;)

    SvaraRadera
  2. jag tycker skrållan är den värsta. malin verkar inte veta hur slipstenen ska dras när det gäller barnuppfostran. hon borde nog söka råd hos den barske farbror Västerman...

    SvaraRadera