5 jan. 2009

Min första dag som hela världens YES MAN började med att jag insjuknade och ligger nu med dödligt hög feber och det enda jag gör är att knapra Alvedon till förbannelse. Om jag dör i natt vill jag bara hinna erkänna att JA, jag tog det där halva glasspaketet från kylen förra veckan ,anton. Hoppas du kan förlåta mig

Jag läser i en bok om sekter. Min plan är att jag ska starta en egen liten sekt och undvika alla andras misstag som nämns i boken OCH på så sätt bli världens härskare. Lite som Sauron, fast god och jag framställer inte konstgjorda monster ur lera.

Jag har också börjat planera en stor förbannatjävla lyckad 21-årsfest. Som ska ta Växjö och världen med storm. Jag ska döpa den till Gudrun, fast Gudrun 2 då. Förmodligen får ni en fin liten inbjudan på fejset. Om ni inte hör nåt så är festen inställd eller så är ni helt enkelt inte bjudna. Jag väger lite mellan att ha en jättebamsig ferre, eller bara en lättsam tillställning med mina allra närmaste - Anton och min egnaste lilla bästisLisa. - Min syster kommer långväga från Stockholm för att hälsa på mig på min födelsedag. Jag blir liksom glad.

Jag har blivit bjuden att ha en pianokonsert i självaste Ugglehult. Kan bli det första och kanske största jag nånsin gör.


God natt - nu ska jag ge mig för ännu en sömn dröm.
Denky Dänk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar