16 jan. 2009

Jag tror på det

Why do birds suddenly appear every time you come near?
Jag har gått och blivit kär på äldre dar. I en låt som heter Close to you. Den är framförd av Carpenters och är i en klassisk 70-talstappning. Den är så charmig så man får lust att pessa på sej när man hör den. Så sa re va.

Nu har år 2009 verkligen kommit igång och man känner sig lika stillastående som 2008. Jag har kommit in på religionsbeteendevetenskap på Växjö unviersitet. Det ska bli kul.. Bara man har råd att köpa alla pesseböcker som man måste ha. Sen kom jag nog in på juridiken också. Ännu fler pesseböcker som ska köpas.

Sen har sodavattnet tagit slut. As usual. Måste köpa en sån där patron. Och min analys måste bli klar, fick lite bakläxa med mig hem från Östersund. Hur hittar man kritik till en teori som inte har nån kritik? Det måste jag ta reda på tills i mrogon. Så sa re va.

Jag läste lite om kriget i Gaza nyss, men inget nytt där. Förutom att Israel bombat sönder ett FN-lager i Gaza Stad. Ja, what to do. Israel försvarar sig med att de blev beskjutna från området och besvarade elden. Jag väljer att tro på dem.

Why do stars fall down from the sky every time you walk by?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar